30 d’oct. 2007

En què quedem?

L'altre dia, esmorzant les meves torradetes amb mermelada, el meu suc de pinya marca blanca i el meu talladet de cafetera; ben asseguda a la cadira del menjador del pis; vaig poder, i encara mig endormiscada, fer diverses conclusions sobre la publicitat de les 10 del matí. Per la televisió es disparaven més de deu minuts, n'estic segura, anuncis de joguines per nanos i anuncis de tots els tipus de cereals (el 90% dels quals són de xocolata).



Sempre ens estem rifant l'educació dels nens i nenes entre pares i professors, però i la televisió? Qui es cuidi d'aquesta responsabilitat hauria de tenir més cura amb el què s'emet i com s'emet. Anuncis de joguines sexistes, que, a hores d'ara, sembla absurd! Estem en una època en què s'intenta igualar les qualitats i drets d'ambdós sexes i opcions sexuals, o això sembla; mentre alhora fem un pas enrere mentre deixem que els nens i nenes es classifiquin per joguines i gustos i no puguin compartir l'estat de joc, part molt important en l'aprenentatge i que considero ha de ser comú per a tots; s'ha de poder triar abans de ser encasellat! Nines amb nenes, cotxes i nens? Mentretant la Generalitat està fent una campanya per la igulatat de la dona al treball. És a dir, la mare treballadora intenta arreglar el seu problema però el de la seva filla seguirà sent el mateix en un futur. Així no anirem a parar en lloc.

Després de la meva dissertació, crec que aniré a fer uns xoco-crispies abans d'anar a dormir...

4 comentaris:

Albert ha dit...

Ostres quin canvi de Blog, no?? Potser m'agradaba més com estaba abans...
Però bé, no serà motiu perque deixi de passar-m'hi tot sovint, eh!
apa, salut

Albert ha dit...

Ei!!! Ojo, que si a tu t'agrada més aixi el blog, deixa'l així eh!!! jajajajaja. era una humil opinió. Bé...tu mateixa, que carai.
Lo d'anar més relaxat...mmm...demà ja penjaré un parell de psost mes i ja vuràs que lo que és desacnasr...no massa. Ara siq ue ja tinc festa fins divendres...
Tu que tal ¿¿
Apaliiiii

Stratus ha dit...

Per una banda, poca poc, la societat està canviant. És un tema comú això d la igualtat de sexes. El q fa uns anys era impensable, avui en dia s'està aconseguint. Ja ho deia el capità enciam que els petits canvis són poderosos... PEr tant, reivindiquem anuncis d joguines no discriminatoris!

:)

MC ha dit...

i els xococrispis quin sexe tenen? masculí o femení? ho dic per què si n'hi ha de dues classes els aniré alternant, no vull que m'acussin de sexista.