29 de jul. 2011

Tancat per vacances

Senyors, senyores, Damen und Herren,

us deixo una setmaneta, tot sigui pel meu bé i la meva integritat física i mental. Me'n vaig de viatge pel Ticino (la part italiana de Suïssa) on fa més bon temps.

Sé que tinc encara moltes excursions pendents d'explicar, però això prefereixo fer-ho en persona, i ja se m'acumulen! Seguiré d'aquí uns dies comentant les meves impressions d'aquest país i segurament, de les diferències entre la part italiana i alemanya!

El dia 1 d'Agost és la festivitat nacional Suïssa, i fan focs artificials per totes les ciutats. Espero escollir un bon indret des d'on viure la meva nova "nacionalitat"...

Va, us deixo unes fotos de la última excursió, o com trepitjar 4 països en 2 dies...

 Església gòtica a Einsiedeln, Suïssa
 Vistes des del Gütsch, Luzern, Suïssa
 Bosc al darrere del Gütsch
 Museu Vitra, Alemanya
 Basel, Suïssa
Església de Le Corbusier a Ronchamp, França
Escultura de Botero, Liechtenstein


Bé, ara sí...
A reveure!!!