19 de set. 2011

Vuelta al cole

Demà tots els nens i nenes de la universitat comencen les classes. Avui la ciutat de Zürich ja es veia rejuvenida i amb un toc una mica més cosmopolita per la vinguda d'estudiants que durant l'estiu havien desaparegut. Jo, en canvi, ja les he començat les classes -en teoria-, a distància, la setmana passada. Alguns dels meus companys de feina estàn igual que jo, treballant i intentant seguir les classes com poden.

Suposo que perdent-me 3 setmanes de classe a la uni no "serà molt", però quan arribi allà, tot serà un estrès perquè no entendré del que m'estàn parlant.

Amb això vull donar les gràcies als meus companys de màster per passar-me els apunts i explicar-me què tal van anant les classes i com pinten les assignatures. Això farà que la meva "vuelta al cole" no sigui tan feixuga.

I adelanto les gràcies als aconteixements que queden per venir que tindrem durant aquest quatrimestre del màster... els cafès relaxants, i els treballs d'última hora. Les pauses que es fan curtes, i els grandiosos dies en què el profe no ha pogut venir (encara que ens queixem perquè ja hem gastat tot el camí a la uni en va, en el fons ens agrada reunir-nos i trobar-nos). Per les futures excursions a terrassa amb el tren, i per les caminades fins al campus nord.

De moment, tot serà on-line i aviam com ens en sortim.