26 de des. 2007

Com a distracció

Aquests dies, per no estudiar, sempre busques qualsevol excusa vàlida per fer abans que posar-te a fer colzes.




A mode d'entreteniment, i per guarir l'estrès, recullo retalls i enganxo tot el que trobo per capsetes abandonades dins calaixos de casa.




Potser un botó que duia la meva àvia, potser un llaç d'algun regal, més quatre teles, dónen resultat a uns bons regalets de caga tió.



I tant si dónen resultat! A cadascú un únic i irrepetible regal, fet a mida per a la personalitat dels qui fa molt o poc, ja conec.

6 comentaris:

Aifan ha dit...

hum, que xulos! quina currada, no?... jo sóc negat per les manualitats, però és que veure sortir animalets d'un paper és tan guai!!! jajaja

bon dia!

(intrusisme o no, potser s'haurà de veure... uf, piro a la biblio!)

Anònim ha dit...

eiii, jo nhe tingut un!!!!!!!!!!! moltes gracies albeta!

petonetssss

nózaroc ha dit...

apa! quines manualitats més maques! (: m'agrada molt molt el gatet de dalt de tot. jo també vui apendre a fer cosetes aixis! ^^

nózaroc ha dit...

Potser em referia a inventar històries que mai no van passar. O que si van passar però, quan les recordes, la memoria les distorsiona...


Asimètric, a mi també m'agrada l'asimetria. (Un secret: per això sempre porto una arracada diferent de l'altra.)

Aifan ha dit...

te'ls canvio pel tanc :D

Albert ha dit...

ei Alba, doncs si que va ser molt decepcioinant, la veritat. Quye collons, allò era cutre!!! Moolt cutre. Pero bueno...suposo que als nens els hi deuria agradar!!!
Si per Cap d'Any no ens em vist ha estat xk vaig estar fora!!!
Un petonas!! Cuid'at i aviam quin dia ens veiem!