22 de gen. 2008

Una gran decisió

"T´han concedit una plaça que hauràs d´acceptar o rebutjar. Si us plau,
pren una decisió el més aviat possible. Has de tenir en compte que
l´acceptació d´aquesta plaça suposarà el rebuig de la resta de les places
que has sol.licitat."

Aquest mail arribava avui a la meva bústia d'entrada, justament a les 12:39 h del matí, tot i que la notícia ja l'havia rebut dies abans.

La decisió ja està presa, i com totes les decisions en la vida, i no cal que m'ho diguin ells, sé que el fet de triar-la suposarà que em perdo tota una sèrie d'oportunitats també grandioses i tant inesperades com el que aguarda allà.

Per tant, he acceptat la plaça d'Erasmus. Haig de començar a desfer vells lligams i crear-ne de nous. He de posar l'sprint per acabar quart, he de motivar-me. Que gran. Per fi, el que he estat esperant des de fa temps....

3 comentaris:

Aifan ha dit...

m'agrada el nou aspecte del blog! :)

així que erasmus... al setembre? a on?

Anònim ha dit...

ande vas!


(mola la composicio del titol del blog xD)

Irene Pujadas ha dit...

enveja seria poc
com me n'alegro alba
jo també ho penso fer..
penso fer-ho TANT!

a on vas?