7 de set. 2010

compte enrere

T`apropes tu. S'apropa el dia N.

Dia N-8

Somnio, durant la nit, és clar. Tinc diversos somnis i tu apareixes en un d'ells. Tornaves, sí, de cop i volta, amb una excusa barata, però m'era igual, jo feia veure que m'ho creia, i que eres tu. De bones a primeres no ho semblaves, però tu em deies que sí, que ho eres. Que només t'havia crescut el cabell amb el temps. Em fixava en la teva mirada, i tenies els mateixos ulls, les mateixes celles. Si no fos per això, no t'hagués cregut. La resta del teu físic era un altre. En el fons alguna cosa em deia things are wrong! Efectivament, no eres tu, i m'ho vas demostrar en un dels meus pitjors malsons.

Anàlisi no-Freudiana:
Algú va voler parar-me una broma? El dimoni havia pres la teva ànima i s'havia fet passar per tu? Potser vaig demanar que tornessis immediatament, i em van enviar la persona equivocada; llavors és culpa meva, per demanar allò que és impossible. Aquest somni m'està intentant dir alguna cosa?

Dia N-6

Torno a somniar que arribes, que aquest cop sí que has tornat!!! I he superat aquell malson, perquè és clar, ara no és un malson, ni un somni, és la realitat!!! (sí, i una merda, ja t'ho trobaràs quan et despertis). Aquest cop estàs més eufòric per veure'm de nou, però de seguida se't passa. Et miro bé. Ets un altre noi, ja tens canes, quants anys tens? I des de quan portaves ulleres? Tot s'ensorra de nou.

Anàlisi no-freudiana:
No, aquell altre dia no eren els Nolotils el que em van fer al·lucinar. La historia se repite. Val, subconscient meu, crec que ja et començo a enganxar per on vols fer-me anar. Cada dia tindré el mateix somni, i cada dia tindré una imatge més nítida de tu, fins que arribi el dia N?


Avui, dia N-3, tinc por de ficar-me al llit.

6 de set. 2010

Hoy empieza el film de mi vida

Salgo de casa, y es uno de esos días en que sé que todo va a salir bien. Me he levantado con el pie izquierdo, a mí me trae suerte, pues soy zurda. Hace sol y voy a comerme el mundo. El frescor de la ducha, el sabor del café, las pocas nubes blancas y sonrientes... todo indica que hoy va a ser el día. Hoy sí. Ni ayer, ni ese otro día. Estoy convencida.

Salgo de casa, todo el mundo puede notar ese aura de felicidad que estoy desprendiendo. Todo parece formar parte de algún film (si americano, le añadiríamos el efecto ventilador en mi pelo y cámara lenta al verse mi  melena ondear) en el que se va a contar mi vida a partir de ése grandioso día, y de cómo voy a cambiar el planeta. Sí señor.

Empiezo a andar por la calle y a la vez que enciendo my ipod empieza la banda sonora, esa canción tan espectacular que cuando suena te alegras, y todavía más si es un buen día de estos que ya sabemos. Es esa canción del buen rollo, que te da fuerzas, y encima, te fijas en una frase en la que nunca te habías fijado. Perfecta, cuadra exactamente con la situación! Esa banda sonora se hará famosa, y en mi film (si francés, tiene planos secuencia con colores cálidos, no se dedica a mi en primer plano, si no en mis pasos, en pequeños detalles, gestos que hago) la gente va a identificar esa canción conmigo, por el resto de sus vidas! (y de la mía, por supuesto). Seguro que en el estreno en las grandes pantallas va a triunfar.

Así mismo, no he mencionado que mientras la magnífica canción suena, van apareciendo los títulos de crédito. En ellos aparecen todos mis amigos, familiares, y gente conocida que ha querido colaborar con la causa. Quiero que sean títulos de crédito originales, por ello no habrá autor, ni director, ni guión. Tan sólo habrá aportaciones, consejos, ideas, cambios, apariciones de la nada... Por ejemplo, el papel de mi mejor amiga sería el cargo "influencia básica", mientras que el de mi madre sería "genes adquiridos".

Cojo el autobús, y se empieza a desarrollar la acción. Esa acción, todavía no la sé, pero sólo sé que va a ser un gran día, que todo lo que ocurra en ese film (si español, se va a adentrar en las conversaciones de las personas del autobús, en las marujas de la calle, y en el ambiente de tráfico de la ciudad con sus defectos) va a pertenecer única y exclusivamente durante ESE día, y que por lo tanto, tiene que ser decisivo.

Claro que sí, cada día puede empezar mi película. Cada día puedo dar un giro al mundo, cada día puede ser decisivo, cada día puede ser grabado de un modo distinto, solo hay que echarle esa pizca de imaginación, esa banda sonora, esos títulos de crédito, dedicados a quien más quieras. Cada día puede empezar y acabar tu film (si italiano, incluirá quejas a la sociedad que jamás se resolverán, las mismas quejas de cada día, que se irán repitiendo sin importar si se arreglan)!!!

Lo que no veo venir nunca, ni por asomo, es THE END.

4 de set. 2010

Backup system

No, no ho donem per suposat. Cada dia has de fer un salt, o avançar. No, no et giris. Què queda enrere? Ja ens ha afectat.

La memòria, aquella que de vegades ens és ineficient per no recordar i d'altres, ens tortura tota la vida per recordar massa. Voldria poder arxivar en carpetes les meves vivències, i llançar a la paperera de reciclatge aquelles que ja no volgués recordar. I tenir una carpeta anomenada "Petits moments" que constessin de fotos o vídeos de menys d'un minut, en què he observat una cosa que m'ha fet feliç. I poder recrear-m'hi quan m'avorrís, al tren, o quan no pogués dormir, de nits, nerviosa.